Viktorka Žižkov - článek

03.04.2017 15:42

Pokropená umělka ranní sprškou, sluníčko, ne příliš brzký výkop zápasu. Ideální kulisy na první mistrovské utkání jarní části sezóny. Nejvíc jsem byl zvědavý na to, jak si kluci poradí bez 4 hráčů, kteří jsou schopni zápasy svým výkonem překlápět na naší stranu. Na hřišti kde jsem byl já to kluci zvládali první dvě čtvrtiny velice dobře a většinu času Viktorku zatlačili, bohužel ne všechny vyložené šance končily gólem a tak jsme to výsledkově zas tolik nepodpořili. Ani druhé partě, která ke mně pak přecházela toho nemám moc co vytknout. Sice se jim nepodařilo své dva minizápasy vyhrát ale měli to zase těžší díky okolním vlivům. Tím se dostávám k tomu co mi to krásné dopoledne trochu pokazilo. Bohužel bylo chování rodičů Viktorky hodně vzdálené tomu na co jsme zvyklý a rozhodně se nedá říct, že by zápas probíhal v přátelské atmosféře. Kluci to samozřejmě vnímali a patří jim velký obdiv za to, jak se s tím vypořádali a nenechali se tím moc rozhodit a vyprovokovat. Dobře to samozřejmě není ale jsem rád, že si to kluci zažili protože je to později bude provázet víc a víc a měli by se s tím umět vypořádat. Druhé hřiště měla Viktorka asi trošku slabší a tam jsme dominovali jak herně tak i výsledkově a právě 2. hřiště rozhodlo o našem vítězství v poměru 26:17.

Na herním projevu bylo znát, že nejsme v kompletní sestavě, ale kluci se snažili přenášet věci z tréninku a to je určtiě pozitivní. Na druhou stranu nám chyběla větší rychlost (s míčem ale i v rozhodování co s ním udělám) a to nám znemožnilo dát ještě více gólů. 

Děkuji všem rodičům za podporu a příští týden nás čeká Bohemka.